uri ilgi

Stories I would like to share

waaarghhh

on September 15, 2007

ade sape2 leh tolong hantukkan kepala aku kat mana2? huhuhuhuhu… tadi akibat terpejam mata sekejap.. rim tayar aku patah :O.. dh rim patah tape ….. takleh ganti 1 rim je… (berkat pakai keter pelik2…) so kene beli 4 rim… :(…. lepas tuh… tayar yang aku baru beli….. pecah :((… waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

boleh tak hantukkan kepala aku?😦.. melayang RM600 :(… aku macam kene melupakan je niat murni aku nk beli laptop.. sbb hutang kredit kad aku makin tambah… berkat bulan lepas beli taya rm500.. bulan ni beli rim + tayar = rm600 :((.. aku nk nangis… macam nampak duit tuh melayang2 :((… apalah nasib aku nih…. huuuuuuuuuuuuuuuuuu.,.. tp alhamdulillah.. allah masih bagi peluang kat aku nk tebus dosa… seb baik tak jatuh parit tadi.. and nasib baik ah rim ngan tayar je kene ganti…

pape pon.. aku still tension…. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


4 responses to “waaarghhh

  1. cikyamx says:

    makcik, what did you do to your rim sampai leh patah? pestaim dengar nih.

  2. di ketika aku hampir sampai di simpang rumah ku… aku telah terlelap mata maka melanggar divider yang paras2 tayar ku…. ya pastinye agak laju sampai rim ku boleh patah… serta tayar ku yang baru ku beli bulan lepas jugak telah koyakk.. waarghhh

  3. ayda says:

    dia suruh beli empat2 terus?
    tak ada option?
    masa ayda kena, dia bg choice nak beli dua rim atau 4. kalau dua tu ambikdesign yg smaa cuma kena tunggu lama la. tapi kalau ambik 4,design lain leh dpt cepat. harga sama lah jugak between six hundreds…

    pas ni nak drive balik kampung..seriau jugak..

  4. ayda : boleh sebenarnye kalo nk beli 2.. tp sbb hari tuh nk beli 2ndhand rim.. so amik je aa 4.. sbb lagipon rim lain pon dh keme sket.. so alang2 tuh beli je… sbb kalo tak pelik plak lah keter ku rim 2 depan 2 belakang lain2 hehehehπŸ˜›

Leave a Reply

