uri ilgi

Stories I would like to share

penatt dan bosannnn

on August 7, 2008

Penat……

Penat ngan diri sendiri yang tak paham2…

Penat ngan diri sendiri yang tak malu2…

Penat ngan diri sendiri yang tak reti2…

Bosan…

Bosan ngan diri sendiri yang tak paham2…

Bosan ngan diri sendiri yang tak malu2…

Bosan ngan diri sendiri yang tak reti2…

Penat dan bosan….

Penat dan bosan menanti..

Kot menanti ade harapan sedap gak kan ??

Menanti mende yang tak pasti?

Menanti mende yang mmg dah pasti tak dapat….?

Tapi nape masih menanti?

Nape masih berharap?

Ntah..!!… orang kata, manusia hidup dengan harapan..

Kalo tade harapan, manusia takde haluan….

Tapi kalo haluan itu bulih bikin hati sakit…

Patutkah aku tuko haluan pulak??

Errk…!! Ape topic sebenar entry kali nih?? Biarlah hati ni je yang tahu…

Tapi hati ni tekad…

tekad tammo wat mende yang sia2…

Tekad tammo beria-2 sendiri :p..

Tekad tammo makan hati…

Tekad tammo bazir masa pada mende yang sia2

Tekad tammo kaco orang

Tekad.. tekad…tekad… J..

Hohohohoyeahhhhh!!!😛

p/s : anda yang dh terbaca dipersilakan utk komen.. kalo tammo komen.. anda baca je lah.. jgn bising2 … llalalalalallaa… (entry ini di taip di opis.. tp di pos di rumah ahahha :P)pepeje lah kan 😛


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: